Воловецький ДНЗ № 2








Методична робота

Завдання закладу

 

 

1.С1. Спрямування освітнього процесу на реалізацію  Базового компонента дошкільної освіти – Державного стандарту дошкільної освіти, схваленого на колегії Міністерства від 4 травня 2012 року.

 

22.2. Охорона життя і збереження здоров'я дітей раннього та дошкільного віку; актуалізація питань безпеки життєдіяльності. 

 

Методична робота закладу

 

 

    Методична ї робота в ДНЗ  будується на основі державних нормативних документів про освіту, зокрема тих, що регламентують і визначають основні напрямки та зміст освітньо - виховної роботи з дітьми (Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти в Україні та Коментаря до нього, Програма «Українське дошкілля», Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», Національної доктрини розвитку освіти), навчальних планів, програм, методичних рекомендацій, новинок методичної літератури , інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, удосконалення навчально-виховного процесу.

 

 

Методична робота закладу спрямована на:

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;

- стимулювання творчого потенціалу педагогів; 
- підвищення педагогічної культури педагогів; 
- вдосконалення педагогічної майстерності; 
- розвиток спеціальних умінь та навичок;

- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

 

Методичну роботу в ДНЗ здійснює вихователь – методист Романинець Любов Леонідівна, яка   слідкує:
- за створенням науково – методичних, організаційно-педагогічних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
 
- організацією системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників; 
- впровадженням в практику роботи закладу інноваційних технологій та досягнень кращого педагогічного досвіду; 
- вивченням стану організації освітньо – виховного процесу, умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності; 
- вивченням рівня знань, умінь та навичок дошкільників відповідно до державних стандартів; 
- організацією освітньо – виховного процесу, інформаційно - просвітницької роботи серед батьків вихованців з питань розвитку, виховання та навчання дітей.

 

 

                                                                 

 

                                                        Педагогічні ради 

 

 

           

 

 

           

 

 

Методичні об'єднання